Wanted: Charter Members!

Manchmal muss man sich auch ein bisschen selbst auf die Schulter klopfen: In nur 17 Clubtreffen haben wir es geschafft, 18 Menschen für unseren Toastmasters-Club zu begeistern! Nur noch für kurze Zeit hast Du die Chance, Gründungsmitglied zu werden! Denn sobald wir 20 Mitglieder haben, können wir unseren Club offiziell bei Toastmasters International anmelden. Bist Du dabei?

Sometimes you have to pat yourself on the back a little bit: In just 17 club meetings we managed to inspire 18 people to join our Toastmasters club! Only for a short time you have the chance to become a charter member! Because as soon as we have 20 members, we can officially register our club with Toastmasters International. Are you in?